Ceny, dodací lhůty, storno objednávky - souhrnné info:

  • Ceny | všechny ceny uvedené v e-shopu gabionove-oploceni.cz, společnosti BR EXPORT, s.r.o. jsou konečné a s DPH.

e-shop gabionove-oploceni.cz :

  •  individuální kalkulace  
  • » zašleme na mail 
       zadaný v objednávce
  •  orientačně :
  •  hmotnost » do 50 Kg 
  •  » 500,- Kč
  •  hmotnost » nad 50 Kg 
  •  » 700,- Kč
  • převzetí na pobočce:
  • » zdarma
  • Osobní odběr zboží na pobočce se realizuje po předešlém telefonické domluvě. Instrukce na osobní odběr obdržíte na vámi zadaný e-mail. Zboží si následně můžete převzít na adrese: BR Export, s.r.o. , Záturčianska 68, 036 01 Marin - Záturčie (mapka je v záložce kontakt)
  • Dodací lhůty jsou v souladu s ustanovením § 13 odst. 1) Zákona NR SR č. 108/ 2000 ve znění pozdějších změn a doplňků (zák. Č. .118 / 2006 Sb). Zboží běžně odesíláme během 3 pracovních dnů s tím, že spotřebitel souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že si to výroba objednaného zboží nebo jiné okolnosti vyžádají. Tato část může být specifikována v poznámce objednávky, kde si odběratel může vyhradit max. dodací lhůtu, nebo požadavek rychlého zaslání zboží.
  • Zboží (do délky 6 m) k zákazníkovi v ČR přepravuje firma Toptrans.
    Nadrozměr (zboží o délce více jak 6 m) firma přepraví na příslušné depo, ke kterému dodací adresa náleží, ale ne až k zákazníkovi. Depo telefonicky zákazníkovi oznámí, že zboží je již naskladněno a může si je odebrat. Případně může zákazník požádat dovoz na jiné depo, ze kterého má výhodnější odvoz. Toptrans tuto možnost zařídí.
  • Na převzatý zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční doba 2 roky.
    Při nákupu zboží na firmu (uvedené firemní údaje - IČO nebo DIČ) se obchodní vztah řídí obchodním zákoníkem. Je předpoklad, že se zboží bude používat pro profesionální účely a v porovnání s běžným spotřebitelem bude zboží při používání více namáháno nebo opotřebováno. V tomto případě je záruční doba / záruka za jakost / zkrácena na jeden rok.
    / Bližší informace, jakož i informace pro uplatnění reklamace najdete v sekci "Reklamační řád - postup a formulář" /
  • Storno objednávky - zadanou objednávku lze stornovat písemně nebo mailem. Je nutné uvést číslo objednávky, jméno a příjmení odběratele, adresu, mail, příp. mobil nebo telefon zadávajícího
  • Objednávky s následujícími parametry je možné bezplatně stornovat:
    ~ Neexpedovaná objednávka se zadaným způsobem platby "dobírka"
    ~ Nepřevzatá objednávka se zadaným způsobem odběru "osobní odběr"
  • Storno poplatky za ostaní objednávky:
  • neexpedovaná objednávka se zadaným způsobem platby "předfaktura / do 75.000, - Kč",
    přičemž předfaktura již byla zákazníkem uhrazena: 100, - Kč
  • expedována objednávka - za storno již expedované zásilky bude zákazníkovi fakturována celková částka za náklady spojené s odesláním, vrácením zásilky a odesláním faktury s připočtením nákladů spojených s přijetím a vrácením platby, pokud byla zásilka zaplacena vůči předúčtu.
    Faktura bude odeslána poštovní zásilkou a elektronickou poštou.
  • Neuhrazená faktura - pokud zákazník neuhradí fakturu v dané lhůtě její splatnosti, bude mu fakturována smluvní pokuta ve výši 2 500,- Kč + původní celková částka za náklady spojené s odesláním, vrácením zásilky
    + náklady spojené s přijetím a vrácením platby, pokud byla zásilka zaplacena vůči předúčtu.
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Kontrolný kód

i