Ceny, dodací lhůty, storno objednávky - souhrnné info:
- Ceny | všechny ceny uvedené v e-shopu gabionove-oploceni.cz, společnosti BR EXPORT, s.r.o. jsou konečné a s DPH.
e-shop gabionove-oploceni.cz :
- individuální kalkulace
- » zašleme na mail
zadaný v objednávce - orientačně :
- hmotnost » do 50 Kg
- » 500,- Kč
- hmotnost » nad 50 Kg
- » 700,- Kč
- převzetí na pobočce:
- » zdarma
- Osobní odběr zboží na pobočce se realizuje po předešlém telefonické domluvě. Instrukce na osobní odběr obdržíte na vámi zadaný e-mail. Zboží si následně můžete převzít na adrese: BR Export, s.r.o. , Záturčianska 68, 036 01 Marin - Záturčie (mapka je v záložce kontakt)
- Dodací lhůty jsou v souladu s ustanovením § 13 odst. 1) Zákona NR SR č. 108/ 2000 ve znění pozdějších změn a doplňků (zák. Č. .118 / 2006 Sb). Zboží běžně odesíláme během 3 pracovních dnů s tím, že spotřebitel souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že si to výroba objednaného zboží nebo jiné okolnosti vyžádají. Tato část může být specifikována v poznámce objednávky, kde si odběratel může vyhradit max. dodací lhůtu, nebo požadavek rychlého zaslání zboží.
- Zboží (do délky 6 m) k zákazníkovi v ČR přepravuje firma Toptrans.
Nadrozměr (zboží o délce více jak 6 m) firma přepraví na příslušné depo, ke kterému dodací adresa náleží, ale ne až k zákazníkovi. Depo telefonicky zákazníkovi oznámí, že zboží je již naskladněno a může si je odebrat. Případně může zákazník požádat dovoz na jiné depo, ze kterého má výhodnější odvoz. Toptrans tuto možnost zařídí. - Na převzatý zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční doba 2 roky.
Při nákupu zboží na firmu (uvedené firemní údaje - IČO nebo DIČ) se obchodní vztah řídí obchodním zákoníkem. Je předpoklad, že se zboží bude používat pro profesionální účely a v porovnání s běžným spotřebitelem bude zboží při používání více namáháno nebo opotřebováno. V tomto případě je záruční doba / záruka za jakost / zkrácena na jeden rok.
/ Bližší informace, jakož i informace pro uplatnění reklamace najdete v sekci "Reklamační řád - postup a formulář" / - Storno objednávky - zadanou objednávku lze stornovat písemně nebo mailem. Je nutné uvést číslo objednávky, jméno a příjmení odběratele, adresu, mail, příp. mobil nebo telefon zadávajícího
- Objednávky s následujícími parametry je možné bezplatně stornovat:
~ Neexpedovaná objednávka se zadaným způsobem platby "dobírka"
~ Nepřevzatá objednávka se zadaným způsobem odběru "osobní odběr" - Storno poplatky za ostaní objednávky:
- neexpedovaná objednávka se zadaným způsobem platby "předfaktura / do 75.000, - Kč",
přičemž předfaktura již byla zákazníkem uhrazena: 100, - Kč - expedována objednávka - za storno již expedované zásilky bude zákazníkovi fakturována celková částka za náklady spojené s odesláním, vrácením zásilky a odesláním faktury s připočtením nákladů spojených s přijetím a vrácením platby, pokud byla zásilka zaplacena vůči předúčtu.
Faktura bude odeslána poštovní zásilkou a elektronickou poštou. - Neuhrazená faktura - pokud zákazník neuhradí fakturu v dané lhůtě její splatnosti, bude mu fakturována smluvní pokuta ve výši 2 500,- Kč + původní celková částka za náklady spojené s odesláním, vrácením zásilky
+ náklady spojené s přijetím a vrácením platby, pokud byla zásilka zaplacena vůči předúčtu.
- ďalšie informácie:
- jak nakupovat na našich stránkách
- reklamační řád, postup a formulář